Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 до 17:00 ч. без прекъсване.
Обявените телефони за връзка са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата
- Заявление за категоризиране по образец;
- Декларация по образец за регистрация в търговския регистър с посочване на ЕИК или копия от документи, удостоверяващи, че имате право по силата на друг закон да извършвате стопанска дейност, включително по законодателството на друга държава - членка на Европейския съюз;
- Декларация, че не сте в ликвидация - за лицата, които не са търговци;
- Справка по образец за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта;
- Копия на документите, удостоверяващи образованието или професионалната квалификация, стаж в туризма и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект, съгласно изискванията на наредбата по чл. 121, ал. 5 от Закона за туризма;
- Формуляр по образец за определяне на категорията;
- Копия на документите за собственост на обекта или копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия да извършвате съответната туристическа дейност в обекта;
- Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация, или друг документ, удостоверяващ законността на обекта, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията, съответно разрешение за ползване на повърхностен воден обект и свидетелство за годност - за заведенията за хранене и развлечения, разположени върху понтони или върху закотвени в близост до брега плавателни съдове;
- Документ за платена такса за разглеждане на документи за категоризиране съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3 от Закона за туризма;
- В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Начин на заявяване на услугата
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
За услугата се заплаща таксаЗа разглеждане на документите за категоризиране на заведения за хранене и развлечения (самостоятелни или прилежащи към места за настаняване) - ресторанти, заведения за бързо обслужване, питейни заведения, кафе-сладкарници и барове:
- до 20 места за сядане - 75 лв.;
- от 21 до 50 места за сядане - 125 лв.;
- от 51 до 100 места за сядане - 250 лв.;
- от 101 до 150 места за сядане - 400 лв.;
- от 151 до 250 места за сядане - 600 лв.;
- от 251 до 300 места за сядане - 700 лв.;
- над 300 места за сядане - 1000 лв.;
Заплащане за услугата
- В Центъра за административно обслужване на гише „Местни данъци и такси“, в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство;
- По електронен път, чрез Портала за електронни плащания;
- По банков път на следната банкова сметка:
Банка: УниКредит БулБанк
IBAN: BG 18 UNCR75278459464300
BIC код: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 07
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път