Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. заявление за постоянен адрес
2. искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3.нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
4. декларация по образец
5. документ за собственост на имота или договор за ползване на имота за жилищни нужди включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип, договор за настаняване в специализираните институции, настанителна заповед или договор за наем.
Подаване на исканеПостоянен адрес е адресът в населеното място, което лицето избира да бъде вписано в регистъра на населението.
Когато е необходимо да бъде удостоверен постоянният адрес на едно лице, се издава Удостоверение за постоянен адрес по образец съгласно приложение № 14 от Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението.
Удостоверението се издава след подаване на заявление за заявяване или промяна на постоянен адрес от общинската администрация, приела заявлението.
Производството по издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес започва с подаване на заявление за постоянен адрес и искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец лично от лицето, за което се отнася, негов законен представител или изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице. Заявлението за промяна на постоянен адрес се подава в общината или в кметството, където лицето избира да бъде вписано в регистъра на населението.
За извършване на адресна регистрация на адрес в страната лицата представят един от следните документи:
1. документ за собственост;
2. документи за ползване на имота за жилищни нужди, включително договор за предоставяне на социална услуга от резидентен тип и договор за настаняване в специализираните институции;
3. други документи, доказващи собствеността или ползването на имота.
За извършване на адресна регистрация се представя и писмено съгласие на собственик, когато заявителят не е собственик чрез декларация по образец, подадена лично пред органа по ал. 1, на чл.92 от ЗГР, или с нотариална заверка на подписа.
За извършване на адресна регистрация на лица, които са в родство по права линия със собственика или ползвателя на имота, както и за съпрузите на тези лица, не се представят документите по ал. 2 и 3 на чл.92 от ЗГР. Кметът на общината, на района или на кметството или определените от тях длъжностни лица извършват служебна проверка в регистъра на населението за родствената връзка между собственика или ползвателя на имота и лицето, което заявява постоянен и/или настоящ адрес, както и проверка чрез отделите "Местни данъци и такси" относно собствеността на имота.
За извършване на адресна регистрация на лице, с което собственикът или ползвателят на имота живее във фактическо съпружеско съжителство, не се представят документите по ал. 2 и 3 на чл.92 от ЗГР. За удостоверяване на посочените обстоятелства се представя писмено съгласие на собственика или ползвателя на имота чрез декларация по образец, подадена лично пред органа по ал. 1 на чл.92 от ЗГР, или с нотариална заверка на подписа.
За извършване на адресна регистрация на лица, настанени в държавни или общински жилища, не се изисква представяне на писмено съгласие от собственика на имота, а само настанителна заповед или договор за наем.
Броят на лицата, които могат да се регистрират по постоянен и/или настоящ адрес на адреса на едно жилище, не може да надвишава двукратния брой на лицата, които обичайно могат да обитават съответното жилище. В случаите, когато жилището се обитава само от роднини по права линия, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до втора степен включително, се допуска трикратно надвишаване на броя на лицата, които обичайно могат да обитават жилището.
Длъжностното лице извършва служебна проверка за броя на лицата регистрирани в съответното жилище.
Издаване на удостоверениеСлед обработване на Заявлението за постоянен адрес на заявителя се предоставя удостоверение за постоянен адрес.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път