Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1980 Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект

      След фактическото завършване на строежа се изготвя екзекутивна документация, отразяваща несъществените отклонения от съгласуваните проекти от изпълнителя или от лице, определено от възложителя и съдържа пълен комплект чертежи за действително извършените строителни и монтажни работи. Предаването се удостоверява с печат на съответната администрация, положен върху всички графични и текстови материали. Цялата екзекутивна документация се представя за безсрочно съхраняване на органа, издал разрешението за строеж.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 175, ал. 1; чл. 175, ал. 2; чл. 175, ал. 5
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 14-30 дни съгласно чл.57 от АПК
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Отказът на Областния управител да се завери екзекутивна документация може да се обжалва в 14 дневен срок он съобщаването по реда на АПК.

  • Ограничения и условности:
    • Услугата може да бъде заявена по електронен път чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни административни услуги на Държавна агенция “Електронно управление”, на адрес: http://www.egov.bg/

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Кюстендил, общ. Кюстендил, гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" № 44, п.к. 2500
Код за междуселищно избиране: +359 078
Телефон за връзка: (+359 078)55 06 70
Факс: (+359 078)55 06 90
Адрес на електронна поща: delovodstvo@kn.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, звеното за административно обслужване работи от 9.00 до 17.30 часа без прекъсване
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане