Изисквания, процедури, инструкции
Настойничество се учредява над малолетни, чиито родители са неизвестни, починали, поставени под пълно запрещение или лишени от родителски права. Настойничество се учредява и над лица, поставени под пълно запрещение. (чл. 153, ал. 1 СК).
Попечителство се учредява над непълнолетни, чиито родители са неизвестни, починали, поставени под пълно запрещение или лишени от родителски права. Попечителство се учредява и над лица, поставени под ограничено запрещение. (чл. 153, ал. 2 СК).
Орган по настойничеството и по попечителството е кмета на Община Мъглиж.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Административното обслужване в Община Мъглиж се осъществява чрез:
„Център за административно обслужване" (ЦАО), които е в сградата на община Мъглиж на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март" № 32.
Осигурява се достъп и възможност за комуникация с ЦАО в рамките на обявеното работно време.
Работното време за работа с клиенти в Център за административно обслужване – гр. Мъглиж, пл. „Трети март " № 32 - е от понеделник до петък от 8.30 до 17.00 ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: obshtina@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО на телефон 04321/33 26 и на служител на ГРАО 04321/ 33 07;
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Изисквания и необходими документи:
1. Искане (по образец);
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Съдебно решение;
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци на заявления / искания за предоставяне на административни услуги са на разположение в Център за административно обслужване на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март "№ 32 и на интернет страницата на общината www.maglizh.bg в секция „Администрация", подменю „ Административни услуги”.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
Устно в Центъра за административно обслужване;
На e-mail: obshtina@maglizh. bg , подписано с КЕП;
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
Електронен адрес за предложения, във връзка с услугата:
На e-mail: obshtina@maglizh. Bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;