Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: 33-01, 33-26
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Център за административно обслужване:Адрес: Община Мъглиж, гр. Мъглиж 6180, пл.„Трети Март” №32, в сградата на Община Мъглиж.
Работно време: От 8:30 до 17:00ч. без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите: 04321 / 33 26
Служба ГРАО: 04321 / 33 07
*Посочените телефони са стационарни без добавена стойност, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
Процедура по предоставяне:Подава се заявление по образец.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2036
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: delovodstvo@maglizh.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Мъглиж: 6180, гр. Мъглиж, пл. "Трети март" №32.
5. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на гише в Центъра за административно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в Центъра за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:
1. Заинтересованото лице или упълномощено от него с нотариално заверено пълномощоно
__
Необходими документи:
1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението по образец (по образец);
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Нотариално заверено пълномощно – в случай, че услугата се заявява от упълномощено лице
Резултат от услугата и получаване:
В посочения срок, След приемане на искането, длъжностното лице по гражданско състояние се извършва проверка в съответните регистри, компютърният им еквивалент – Локална база данни „Население“ и Национална база данни „Население“ и се изготвя удостоверението.
Резултатът от услугата може да получите по един от следните, посочени при заявяването, начини:
1. Лично от Центъра за административно обслужване;
2. Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
3. По електронен път, на посочен в заявлението адрес на електронна поща ила в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/wcm/connect/07f03c82-aea6-4095-a55d-29652f91f94e/203601ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=ok5INOA
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.
Закон за гражданската регистрация
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 6 лв.
За бърза услуга 12 лв.
За експресна услуга 15 лв.
По електронен път:
Обикновена услуга – 5.00 лв.,
Бърза услуга – 10.00 лв.,
Експресна услуга - 13.00 лв
Заплащането на административните услуги:
В ЦАО се извършва в отдел "Местни данъци и такси", на гише „Каса" с платежна карта чрез терминални устройства ПОС и/или в брой.
На гише в отдел "Местни данъци и такси" в брой;
На гише в отдел "Местни данъци и такси" с банкова карта;
По банков път;
По електронен път;
*При заявена на електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
Банковата сметка на Община Мъглиж за местни данъци и такси в ДСК АД клон Казанлък – БО Мъглиж e:
IBAN: BG14 STSA 9300 8400 3886 00
BIC: STSABGSF
Код за административни услуги – 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път