Издаване на Удостоверение за семейно положение
След приемане на искането, длъжностното лице по гражданско състояние извършва проверка в съответните регистри, компютърният им еквивалент – Локална база данни „Население“ и Национална база данни „Население“ и изготвя удостоверението.
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ЦЕНТЪР ЗА АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ (ЦАО)
Административното обслужване в Община Мъглиж се осъществява чрез:
„Център за административно обслужване" (ЦАО), които е в сградата на община Мъглиж на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март" № 32.
Осигурява се достъп и възможност за комуникация с ЦАО в рамките на обявеното работно време.
Работното време за работа с клиенти в Център за административно обслужване – гр. Мъглиж, пл. „Трети март " № 32 - е от понеделник до петък от 8.30 до 17.00 ч. без прекъсване;
Електронен адрес за комуникация с потребителите: obshtina@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите:
Служители от ЦАО на телефон 04321/33 26 и на служител на ГРАО 04321/ 33 07;
*Посочените телефони са стационарни, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
СРОКЪТ И ПРОЦЕДУРАТА ПО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА АДМИНИСТРАТИВНАТА УСЛУГА, ИЗИСКВАНИЯ И НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Изисквания и необходими документи:
1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението (по образец);
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Нотариално заверено пълномощно – в случай, че услугата се заявява от упълномощено лице
ОБРАЗЦИ НА ФОРМУЛЯРИ:
Образци на заявления / искания за предоставяне на административни услуги са на разположение в Център за административно обслужване на адрес: гр. Мъглиж, пл. "Трети март "№ 32 и на интернет страницата на общината www.maglizh.bg в секция „Администрация", подменю „ Административни услуги”.
ЗАЯВЛЕНИЕТО ПО ОБРАЗЕЦ С НЕОБХОДИМИТЕ ДОКУМЕНТИ МОЖЕ ДА ПОДАДЕТЕ:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване;
Устно в Центъра за административно обслужване;
На e-mail: obshtina@maglizh. bg , подписано с КЕП;
Чрез единен портал за електронни административни услуги на Министерство на електронното управление, с ПИК на НОИ или КЕП, на адрес: https://edelivery.egov.bg/
ИНФОРМАЦИЯ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ:
Ниво на предоставяне на услугата:
Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
Електронен адрес за предложения, във връзка с услугата:
На e-mail: obshtina@maglizh. Bg
НАЧИН ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ РЕЗУЛТАТА ОТ УСЛУГАТА:
Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Чрез системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ)
Чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването му за вътрешни пощенски пратки и е съгласен документите да бъдат пренасяни за служебни цели;
По електронен път на точно упомената електронна поща.
Документът/Индивидуалният административен акт може да бъде изпратен:
като вътрешна препоръчана пощенска пратка;
като вътрешна куриерска пратка;
като международна препоръчана пощенска пратка;
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:
За обикновена услуга – 5 работни дни - 6.00 лв.
За бърза услуга – 3 работни дни - 12.00 лв.
За експресна услуга – 24 часа - 15.00 лв.
По електронен път – обикновена услуга – 5.00 лв., бърза услуга – 10.00 лв. - експресна услуга - 13.00 лв
Заплащането на административните услуги в ЦАО се извършва в отдел "Местни данъци и такси", на гише „Каса" с платежна карта чрез терминални устройства ПОС и/или в брой.
По електронен път - заплащането на заявена електронна административна услуга чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги се извършва чрез Портал за електронни плащания - https://pay.egov.bg/
Банковата сметка на Община Мъглиж за местни данъци и такси в ДСК АД клон Казанлък – БО Мъглиж e:
IBAN: BG14 STSA 9300 8400 3886 00
BIC: STSABGSF
Код за административни услуги – 448007
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:
На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път