Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 до 17:00 ч. без прекъсване.
Обявените телефони за връзка са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата
- Заявление по образец;
- Копие от документ за собственост;
- Удостоверение за наследници (когато документът за собственост е на името на наследодател на заявителя) - по служебен път;
- Пълномощно (когато заявлението се подава от пълномощник);
- Оценка за съответствието, изготвена от съответното лице по чл.142, ал.6 от ЗУТ;
- Становища от специализирани контролни органи (РЗИ, БД, ПБЗН, АПИ) - при необходимост;
- Становище от РИОСВ (при необходимост);
- Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
- Два броя инвестиционни проекти:
- В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ (пример: съдебно разпореждане).
Начин на заявяване на услугата
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаЗа съгласуване от главния архитект на идеен инвестиционен проект:
а/ сгради и нежилищни обекти
- ниско застрояване жилищни (до10 м)-0,70лв на кв. м разгъната застроена площ;
- ниско застрояване нежилищни (до10 м)-0,90лв на кв. м разгъната застроена площ;
б/ за обекти на техническата инфраструктура-външни връзки - 0,70 лв. за линеен метър, но не по- малко от 50,00 лв.
Заплащане за услугата
- В Центъра за административно обслужване на гише „Местни данъци и такси“, в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство;
- По електронен път, чрез Портала за електронни плащания;
- По банков път на следната банкова сметка:
Банка: УниКредит БулБанк
IBAN: BG 18 UNCR75278459464300
BIC код: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път