Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Специализирана администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 до 17:00 ч. без прекъсване.
Обявените телефони за връзка са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Обща администрация"
Адрес: обл. София, общ. Мирково, с. Мирково, ул. "Ал. Стамболийски" № 35, п.к. 2086
Код за междуселищно избиране: 07182
Телефон за връзка: (07182)2286, 0886666898
Факс: (07182)2550
Адрес на електронна поща: info@mirkovo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, обедна почивка от 12.00 до 13.00 ч.
Работно време на Център за административно обслужване (ЦАО): от 08:00 часа до 17:00 часа без прекъсване.
Обявените телефони са безплатни.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Документи за предоставяне на услугата
- Заявление по образец;
- Документ за собственост;
- Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересува-ни;
- Скица-предложение;
- Задание по чл.125 от ЗУТ.
Начин на заявяване на услугата
- На място в Центъра за административно обслужване (ЦАО), гише „Деловодство“;
- Чрез лицензиран пощенски оператор;
- По електронен път (при спазване на изискванията определени със Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги) чрез:
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги - https://egov.bg/wps/portal/;
- Система за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/;
- Електронна поща на Oбщина Мирково - info@mirkovo.bg.
Начини за получаване на резултата от услугата
- Лично или чрез упълномощено лице от ЦАО, или компетентен служител;
- Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултата от административната услуга;
- По електронен път в профила на заявителя в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаЗа издаване на разрешение за изработване на подробен устройствен план (ПУП),таксата се формира кака то следва:
а/ за физически лица – в обхват до 1 квартал, на основание чл. 124а от ЗУТ – 40,00 лв.; над 1 квартал – 60,00 лв.
б/ за юридически лица – в обхват до 1 квартал, на основание чл. 124а от ЗУТ – 100,00 лв., над 1 квартал – 300,00 лв.
Заплащане за услугата
- В Центъра за административно обслужване на гише „Местни данъци и такси“, в брой или с банкова карта чрез ПОС терминално устройство;
- По електронен път, чрез Портала за електронни плащания;
- По банков път на следната банкова сметка:
Банка: УниКредит БулБанк
IBAN: BG 18 UNCR75278459464300
BIC код: UNCRBGSF
Код за вид плащане: 44 80 01
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път