Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Съдебно решение
- Документ за самоличност
- Изрично пълномощно - в случаите, когато искането се подава от пълномощник
- При необходимост: други документи
Заявлението с приложения удостоверителен документ по гражданско състояние се приема в Центъра за услуги и информация на граждани на община Брусарци, гише № 1 и гише № 2.
Служителят по гражданско състояние проверява самоличността на заявителя, приема и регистрира заявлението в електронната система за документооборот. Заявителят заплаща дължимата такса на гише "каса".
Изпълнение на услугатаИзвършва проверка в локална и национална база данни и в регистрите по гражданско състояние.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща от заявителя при получаването
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси