Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
Документи, които се прилагат към заявление
- документ за самоличност на двамата родители;
- удостоверение за раждане на детето - оригинал (с печат за изплатена
еднократна помощ след раждане)
Искането заедно с приложените документи се приема в Центъра за услуги и информация на граждани /гише № 1 и гише № 2/ или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски.
Служителят от ЦУИГ проверява самоличността, приема и регистрира заявлението в електронната система за документооборот.
Извършване на услугатаПри извършване на услугата, приетите документи се насочват към служителя "ГРАО", който извършва проверка в локална база данни и в Регистър "Раждане" и въз основа на съставен акт се издава удостоверение-дубликат. Документът се изготвя и получава на място в ЦУИГ.