Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно, информационно и техническо обслужване"/Център за административно обслужване
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели Лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)661 200 - на цената на един градски разговор
Адрес на електронна поща: obshtina@razgrad.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 18:00, Центърът за административно обслужване е с непрекъснато работно време
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Дирекция "Общинска собственост и икономика", отдел "Общинска икономика"
Адрес: обл. Разград, общ. Разград, гр. Разград, бул."Бели лом" №37А, п.к. 7200
Код за междуселищно избиране: 084
Телефон за връзка: (084)618251, (084)618253, (084)618157, (084)618224, (084)618222
Адрес на електронна поща: zemedelie@razgrad.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, Обедна почивка от 12:00 часа до 13:00 часа
Средства за идентификация и ниво на осигуреностНиво на осигуреност - високо;
средство за идентификация - КЕП;
Услугата може да заявите по следните начиниЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
По електронен път на електронна поща
Чрез системата за сигурно електронно връчване
Когато заявлението е за дете / лице под 18 годишна възраст/, то се подава от двамата родители.
Необходими документи1. Заявление по образец до кмета на Община Разград.
2. Лична карта – за български граждани, документ за самоличност или пребиваване по чл. 4, ал.2 и 3 от Закона за българските лични документи – за чужди граждани. (за сверяване)
3. Валидно експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК.
(Срокът на експертното решение на ТЕЛК се счита за пожизнен, когато намалената работоспособност е установена след навършване на определената в чл. 68, ал. 1-3 от Кодекса за социално осигуряване възраст за придобиване право на пенсия за осигурителен стаж и възраст или е навършена в периода на решението на ТЕЛК/НЕЛК).
4. Документ за настойничество или попечителство – оригинал (за сверяване) или нотариално заверено пълномощно(ако е приложимо) - оригинал (за сверяване)
5. Актуална цветна снимка 1 бр. – 30/40 мм.
Предоставяне на услугаВеднъж месечно се събира постоянно действаща комисия назнаена на основание на разпоредбите на чл.99а от Закона за движение по пътищата, която разглежда постъпилите заявления за издаване на карти за преференциално паркиране на места определени за превозни средства , обслужващи хора с увреждания.
След разглеждане на документите, комисията се произнася с решение за издаване или отказ от издаване на карта за преференциално паркиране за всяко постъпило заявление.
Начини на получаване на услугатаЛично или чрез упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице в Центъра за административно обслужване
Чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
Закон за движението по пътищата