Информация за предоставяне на услуга

 
  • Режим:
    • 1552 Вписване в регистъра на обектите с обществено предназначение

      Вписване на обекти с обществено предназначение в поддържания публичен регистър на същите.
  • Удостоверение
    • Стопанска дейност:
      • Здравеопазване
    • На основание на:
      • Наредба № 9 от 21.03.2005 г. за условията и реда за създаване и поддържане на публичен регистър на обектите с обществено предназначение, контролирани от регионалните здравни инспекции (Загл. изм. - ДВ, бр. 14 от 2011 г., в сила от 15.02.2011 г.) - чл. 4
    • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
      • Не
    • Орган, издаващ индивидуален административен акт:
      • Директор
    • Срок за предоставяне:
      • 44 дни след заявяване на услугата
    • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
      • безсрочно до промяна на обстоятелствата
    Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
    Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
    Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
    Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15, сграден комплекс "Център по хигиена", ет.III, кабинет №41, п.к. 1431
    Код за междуселищно избиране: 02
    Телефон за връзка: 02 995 12 62, стационарен телефон, съгласно националните тарифи на "БТК" ЕАД
    Факс: (02)807 87 10
    Адрес на електронна поща: ado@rzi-sfo.bg
    Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 30 минути в часовете между 12:00 и 14:00 часа. Центъра за административно обслужване (ЦАО) е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
    Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане