Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
За прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване:
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Необходими документи за предоставяне на услугата:•Заявление по образец
•Документ за собственост
•Доказателства за времето на изпълнение на незаконния строеж, които са допустими по Гражданския процесуален кодекс, включително декларации.
•Документ за платена такса;
•Пълномощно /в случай, че заявлението се подава от пълномощник/;
Орган, който издава документа:
Процедура по предоставяне на услугата:
- Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи.
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента на входящ номер;
- Пренасочване на преписката към Главен архитект;
- След запознаване с подаденото заявление, преписката се преглежда за допустимост.
- При съответствие с нормативните изисквания и пълнота на изискващите се документи се издава заявеното удостоверение;
- Получаване на документа по избран от заявителя начин.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес.
Срок на изпълнение: •14 работни дни – обикновена услуга;
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 15 лв.
За бърза услуга 30 лв.
Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път