Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване;
с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 , Почивка от 12:00 до 13:00 часа;
Необходими документи за предоставяне на услугата:1. Заявление по образец
2. Документ за собственост;
3. Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересувани;
4. Скица-предложение за изменението, съгласно чл. 135, ал.2 от ЗУТ;
5. Задание по чл. 125 от ЗУТ.
6. Документ за платена такса;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Заявлението, заедно с приложените документи, се подава в Центъра за административно обслужване.
- След подаване на заявлението, то се регистрира в електронната система за документооборот. Заявителят заплаща дължимата такса за услугата, след което преписката се насочва към Кмета на общината. След това тя се пренасочва към главния архитект за становище, както и към Отдел „Архитектура, устройство на територията, благоустрояване и строителство“.
- На основание представените документи главният архитект издава становище съгласно чл. 135, ал. 4, т. 1 от ЗУТ.
- След това Кметът на общината издава заповед за разрешаване на изготвянето на проект за изменение на ПУП-ПРЗ.
- Издадената заповед се съобщава на заинтересованите лица и се публикува на интернет страницата на общината. В случай че в срок от 14 дни не бъде подадено обжалване, се издава заповед за одобряване на ПУП-ПРЗ, която също се публикува на сайта на общината.
- Заповедта може да бъде обжалвана по реда на чл. 215 от ЗУТ пред съответния административен съд по местонахождението на недвижимия имот.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:
- лично от звеното за административно обслужване;
- чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес, като пощенските разходи са за сметка на заявителя, платими при получаването на резултатът от административната услуга;
- по електронен път в профила на заявителя в системата за сигурно електронно връчване.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Банкова сметка на Община Баните:
Интернешънъл Асет Банк АД клон Смолян
IBAN:BG75 IABG 7491 8400 4599 00
BIC: IABGBGSF
Основание за плащане: Посочете наименованието на услугата.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път