Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1962 Издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на строеж

      Областният управител издава Удостоверение за въвеждане в експлоатация на строежите от четвърта и пета категория , в случаите, когато той е издал съответното разрешение за строеж след завършването на строежа и приключване на приемните изпитвания, когато те са необходими и след представяне на съответните документи съгласно Закона за устройство на територията.
  • На основание на:
    • Закон за устройство на територията - чл. 177, ал. 3
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 7 - дневен срок.
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочно
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд Сливен
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Удостоверението за въвеждане в експлоатация и отказът за издаването му подлежат на обжалване по реда на чл. 215 ЗУТ в 14-дневен срок от съобщаването.

  • Ограничения и условности:
    • Удостоверението се издава след проверка на комплектуваността на документите и регистриране въвеждането на строежа в експлоатация. По преценка може да се извърши и проверка на място.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане