Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНеобходими документи:
Лична карта
Заявление по образец с нотариално заверен подпис на заявителя.
Заявление с нотариално заверени подписи на родителите, когато лицето е непълнолетно.
Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник
Заявлението се приема в Центъра за услуги и информация на граждани /гише № 1 и гише № 2/ или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски. Служителя от ЦУИГ проверява самоличността, приема и регистрира заявлението в електронната система за документооборот.
Заявителят заплаща дължимата такса на гише "каса".
Извършване на услугатаЗаявлението се насочва към служителя "ГРАО", който извършва проверка в локална и национална база данни и в регистрите по гражданско състояние съхранявани в общинския архив.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща от заявителя при получаването
Закон за гражданската регистрация