Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административен контрол, регионално развитие и държавна собственост"
Адрес: обл. Бургас, общ. Бургас, гр. Бургас, гр. Бургас, ул. "Цар Петър" № 1, п.к. 8000
Код за междуселищно избиране: 056
Телефон за връзка: 056/84-04-85
Факс: 056/84-04-81
Адрес на електронна поща: governor@bs.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 07:30 до 18:30, 7,30 до 18,30 ч. с почивка 30 минути, която може да се ползва между 12.00 и 14.00 ч., и с период на задължително присъствие от 10,00 до 16,00 ч.;
Центърът за административно обслужване на граждани е с работно време от 9.00 до 17.30 часа; петдневна работна седмица
Входиране на заявлениетоНеобходими документи при подаване на заявлението :
1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
ð Нотариален акт за собственост;
ð Договор за концесия;
ð Разрешение за строеж;
ð Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и…………….
………………………………………………………………………………………
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (отбележете със знак T приложимото)
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
ð Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
ð Опорен план.
Закон за устройството на територията