Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ:
Заявление /по образец/
-Документ за самоличност на заинтересования или упълномощения
Заявлението се приема в Центъра за услуги и информация на граждани /гише № 1 и гише № 2/ или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски. Служителя от ЦУИГ проверява самоличността, приема и регистрира заявлението в електронната система за документооборот.
Заявителят заплаща дължимата такса на гише "каса"
Изпълнение на услугатаЗаявлението се насочва към служителя "ГРАО", който извършва проверка в локална и национална база данни и в регистрите по гражданско състояние съхранявани в общинския архив.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща от заявителя при получаването
Закон за гражданската регистрация
Закона за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път