Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, ул. Стефан Караджа 2, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)61332
Адрес на електронна поща: oblast@tg.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време без прекъсване на работата на гишето за административно обслужване.
Изисквания, процедури, инструкцииЕтап на заявяване на АУ/П
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
- Със заявление в звеното за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Необходими документи:
1. Справка за имота от кадастралната карта и кадастралните документи;
2. Удостоверение за вписаните обстоятелства по Закона за търговския регистър – за държавните предприятия ;
3. Документи, които удостоверяват обстоятелствата за поправка на акта за държавна собственост.
Документи, които администрацията събира по служебен път:
1. Копие от акт за държавна собственост;
2. Документи относно статута на държавното юридическо лице – нормативен, поднормативен или административен акт за създаването му/;
3. Проверка на регистрация по ЕИК/БУЛСТАТ
Проверка за редовност на искането
ПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи. При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап. При непълна преписка на заявителя се изпраща съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Създаване на резултат
СЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
Съставяне на акт на поправка на акт за държавна собственост
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
Вписаният акт за държавна собственост се сканира и се прикачва към Информационна система „Регистър имоти“, след което се одобрява. Заверено копие от вписания АДС се изпраща на заявителя с придружително писмо.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от звеното за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за държавната собственост
Правилник за прилагане на Закона за държавната собственост