Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, ул. Стефан Караджа 2, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)61332
Адрес на електронна поща: oblast@tg.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време без прекъсване на работата на гишето за административно обслужване.
Изисквания, процедури, инструкции Етап на заявяване на АУ/П
ЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
- Със заявление в звеното за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в звеното за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средства за електронна идентификация:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ
Необходими документи:
1. Заявление;
2. Скица на устройствен план, респективно карта за възстановена собственост, когато няма влязла в сила кадастрална карта
Проверка за редовност на искането
ПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Проверка по същество за редовност и пълнота на приложените документи.
При редовни документи и окомплектована пълна преписка, се преминава към следващия етап.При непълна преписка на Заявителя се изпраща Съобщение с възникналите грешки и срокът за отстраняването им. Когато в законово установения срок не се отстранят несъответствията, производството се прекратява.
Създаване на резултат
СЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
След обстоятелствена проверка на предоставените документи се изготвя писмо
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
След направена справка по актовите книги за държавна собственост се изготвя писмо, което се изпраща на заявителя.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от звеното за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- В Системата за сигурно електронно връчване.
Закон за държавната собственост