Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел Звено за административно обслужване
Адрес: обл. Смолян, общ. Смолян, гр. Смолян, гр. Смолян, бул. "България" № 14, п.к. 4700
Код за междуселищно избиране: 0301
Телефон за връзка: 60194
Факс: (0301)62333
Адрес на електронна поща: governor@region-smolyan.org
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Обедна почивка в рамките на 30 мин. от 12.00 часа до 12.30 часа.
Петдневна работна седмица.
Заявяване на услугатаУслугата се заявява с писмено заявление по образец и окомплектоване на преписката с необходимите документи.
Документ доказващ интерес
Докумнт удостоверяващ, че заявителя е заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал. 5 от ЗУТ-собственик на поземлен имот, концесионер, лице което има право да строи в чужд имот по силата на закон или др. лице определено в закон
Пълномощно
Пълномощно в случаите на упълномощаване.
Необходими документи1. Документи, легитимиращи заявителя като заинтересовано лице по смисъла на чл. 124а, ал.5 от ЗУТ: (приложимото)
- Нотариален акт за собственост;
- Разрешение за строеж;
- Договор за концесия;
- Други документи, които са предвидени в специален/и закон/и.
2. Съгласувано задание по чл. 125, ал. 6 и ал. 7 от ЗУТ, което да обосновава необходимостта от изработването на плана в съответствие с чл. 124а, ал. 7 от ЗУТ: (приложимото)
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерство на околната среда и водите или в съответната регионална инспекция по околната среда и водите (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на околната среда и водите);
- Документ, че заданието е съгласувано с Министерството на културата (за устройствени планове, които обхващат защитени територии за опазване на културното наследство);
- Опорен план.
ПоясненияИзработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива (КПИИ) се допуска със заповед на областния управител, с която се одобрява заданието за проектиране
Проверка за редовност на исканетоЕксперт от дирекция АКРРДС извършва проверка за редовност и пълнота на представените документи и обстоятелствата, удостоверени с тях. При редовни документи и комплектувана пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите. Съгласуването на заданието за проектиране или на предложението за изменение на ПУП с експлоатационните дружества се извършва служебно по реда на чл. 128а, ал. 2 от ЗУТ.
Създаване на резултатЕксперт от дирекция АКРРДС изготвя заповед за разрешаване изработването на КПИИ и одобряване на заданието за проектиране на ПУП, и подготвя заданието за одобряване като го подпечатва с „Одобрявам”. Заповедта и заданието се представят на областния управител за подпис. Заповедта се изпраща на съответните общини за разгласяване по реда на чл. 124б, ал. 2 от ЗУТ. Заповедта се публикува на официалната интернет страница на администрацията в публичен „Регистър на издадени актове за изработване и одобряване на устройствени планове и техни изменения“. Отказ за издаване на разрешение за изработване на КПИИ се дава с мотивирана заповед на областния управител, която се съобщава по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугатаРезултатът от изпълнението на услугата – заповед за разрешаване изработването на КПИИ и одобрено на заданието за проектиране на ПУП, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата
Закон за устройство на територията