Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, ул. Стефан Караджа 2, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)61332
Адрес на електронна поща: oblast@tg.government.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 09:00 до 17:30, Работно време без прекъсване на работата на гишето за административно обслужване.
Етап на заявяване на АУ/ПЗАЯВЯВАНЕ НА УСЛУГАТА
- Със заявление в центъра за административно обслужване
- Със заявление по пощата/лицензиран пощенски оператор;
- Устно, в центъра за административно обслужване.
По електронен път:
- Със заявление, подписано с КЕП, по електронна поща;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване;
- Чрез Единен портал за достъп до електронни административни услуги;
Средства за електронна идентификация:
- Възможност на гражданите и организациите да се идентифицират и автентикират посредством квалифициран е-подпис и ПИК на НОИ.
Необходими документи:
1. Заявление.
Пояснения: Издава се на настоящи и бивши служители на администрацията.
Проверка за редовност на искането
ПРОВЕРКА ЗА РЕДОВНОСТ НА ИСКАНЕТО
Експерт от дирекция АПОФУС извършва проверка за редовност и пълнота на представените документи и обстоятелствата, удостоверени с тях. При редовни документи и комплектувана пълна преписка се преминава към следващия етап. При установени недостатъци във внесената документация заявителят се уведомява да ги отстрани. Срокът за предоставяне на административната услуга започва да тече от датата на отстраняване на нередовностите.
Създаване на резултат
СЪЗДАВАНЕ НА РЕЗУЛТАТ
Експерт от дирекция АПОФУС изготвя отговор до заявителя и/или ИАА, подписване от Областен управител и извеждане в АИС на ЦАО.
Предоставяне на резултата от изпълнението на услугата
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА РЕЗУЛТАТА ОТ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА УСЛУГАТА
Резултатът от изпълнението на услугата, се предоставя на заявителя с придружително писмо.
Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата:
- Лично от центъра за административно обслужване;
- По пощата/чрез лицензиран пощенски оператор на адрес, посочен от заявителя, като заявителят декларира, че пощенските разходи са за негова сметка, платими при получаването на документа;
- По електронен път на електронна поща, посочена от заявителя;
- Чрез Системата за електронен обмен на съобщения;
- Чрез Системата за сигурно електронно връчване.
Преписката се архивира.
Кодекс за социално осигуряване
Наредба за пенсиите и осигурителния стаж