Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно и финансово обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, обл. София (столична), общ. Столична, гр. София, р-н Витоша, ул. Мусала № 1, п.к. 1618
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 8188345
Адрес на електронна поща: acad@cadastre.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Форма и начин на заявяване на услугатаПодава се писмено заявление по образец по един от следните начини:
- лично – с документ за самоличност;
- от други лица – с приложено изрично писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа, или от служебни лица по чл. 40, ал. 3, чл. 54ж, ал. 1, чл. 98, ал. 1 от КСО;
- лицензиран пощенски оператор /поща/ – заявлението следва да е в оригинал;
- чрез куриерска служба – заявлението следва да е в оригинал;
- по електронен път на email: delovodstvo@cadastre.bg;
- чрез Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ).
При заявяване лицето задължително следва да посочи желания от него начин за получаване на удостоверението.
Необходими документи - Копия от трудова/служебна книжка;
- Документ за идентичност на имена, в случай на настъпили промени;
- Нотариално заверено пълномощно, когато искането не се подава лично от заинтересованото лице – в оригинал или копие.
На служителя, приемащ заявлението, се представят оригиналите на горепосочените документи за сверка.
Когато услугата се заявява по електронен път (на email delovodstvo@cadastre.bg), заявлението, копието от трудовата/служебната книжка, касаещо периода на удостоверение УП-2 и други придружаващи документи (ако е приложимо), следва да са подписани с квалифициран електронен подпис (КЕП).
Процедура по предоставяне на услугатаЗаявителят подава заявление по образец до изпълнителния директор на АГКК за издаване на удостоверение (УП-2). При заявяването се посочва длъжността, на която е работил и периода за осигурителния доход. Заявлението заедно с приложените документи, се завежда в деловодната система и се резолира за дирекция „Административно-правно и финансово обслужване“, отдел „Финансово-стопански дейности“ (ФСД) за издаване на съответния документ. Служител от отдел ФСД извършва проверка и издава документа съгласно чл. 40, ал. 2 от НПОС въз основа на ведомости за заплати, други разходооправдателни документи и договори за възлагане на труд, съхранявани в архива на АГКК. Документът се подписва от изготвилия го, от главния счетоводител и изпълнителния директор.
Начин на получаване на резултата от услугатаУдостоверението се получава:
- лично – срещу документ за самоличност;
- чрез лицензиран пощенски оператор /поща/ с обратна разписка;
- чрез куриерска служба;
- от други лица – срещу изрично писмено пълномощно с нотариална заверка на подписа /оригинал или копие, като оригиналът се представя за сверка/.
Разходите по изпращането чрез лицензиран пощенски оператор /поща/ с обратна разписка и куриерска служба са за сметка на заявителя.