Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. Варна, общ. Варна, гр. Варна, р-н Приморски, гр. Варна, ул. Брегалница 3, п.к. 9000
Код за междуселищно избиране: 052
Телефон за връзка: (052)(052) 634019
Факс: (052)(052) 634648
Адрес на електронна поща: office@rzi-varna.com
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Работно време на ЦАО (ЗАО) без прекъсване в сградата на РЗИ Варна, ет.1, стаи 27 и 31. За информация: телефони 052/665-202 и 052/665-240 (таксува се като обаждане към фиксирана мрежа по тарифата на съответния оператор)
Изискуеми документиЗаявление по образец за издаване на служебна бележка:-по чл. 81, ал.1, т. 1 от ЗЛЗ за лекарите регистрирали индивидуална практика за специализирана извънболнична медицинска помощ или по чл. 81, ал.1, т. 3 и ал.2 от ЗЛЗ за лекарите, работещи по договор с лечебно заведение за извънболнична помощ, към което е приложен седмичен график за работата в лечебното заведение за извънболнична помощ
Подаване на зявление за издаване на административния акт – Служебна бележка за недостатъчностПодаване: Заявлението за издаване на административния акт Служебна бележказа недостатъчност, се адресира до Директора на РЗИ-Варна заедно с приложените към негодокументи.Заявлението адресирано до Директора на РЗИ-Варна може да бъде подадено по следните начини:1. На място в звеното за административно обслужване на РЗИ-Варна -ет.1 ст.27., като същото може да се внесе и устно, след попълване от длъжностно лице на протокол съгласно образец; 2. По електронен път; 3. Чрез лицензиран пощенски оператор; 4. Чрез факс. Подаването на документи по електронен път се извършва по реда на Наредбата за електронните административни услуги, приета с Постановление No 107 на Министерския съвет от 2008 г. (обн., ДВ, бр. 48 от 2008 г.; изм. и доп., бр. 42 от 2009 г., бр. 58 от 2010 г.и бр. 48 от 2013 г.).
Проверка на подадените документиВ срок от 2 работни дни от подаване на заявлението длъжностното лице главен специалист РЛЗ извършва проверка надокументите на заявителя или заявените специалисти от лечебните заведения по чл.9и чл.10 от Закона за лечебните заведения. При наличие на несъответствия или непълноти, заявителят се уведомява писмено за необходимостта от допълване на преписката и се определя срок за отстраняването. Проект на Служебна бележка за недостатъчност по чл.81 от ЗЛЗ се изготвя от гл. специалист РЛЗ и се представя за съгласуване и подпис.
Съгласуване на документаСлед съгласуване с началник отдел ОКМД и с директора на дирекция „Медицински дейности”, служебната бележка се издава в три екземпляра–един за заявителя, един за звеното за административно обслужване и един за гл. специалист РЛЗ, след което се предоставя за подпис от Директора на РЗИ. Служебната бележка, заедно с приложените документи се съхранява от главен специалист „Регистър лечебни заведения”.
Получаване на изходящ документИзходящият документ може да бъде получен на мястото, където е заявен, на посочен точен адрес, в случай че е заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор или по електронен път съгласно Наредбата за електронните административни услуги. При заявено получаване чрез лицензиран пощенски оператор изходящият документ сеизпраща:1. като вътрешна препоръчана пощенска пратка или като вътрешна куриерска пратка за сметка на заявителя (получателя). Цената за пощенската услуга се заплаща от заявителя при доставяне на пратката; 2. с международна препоръчана пощенска пратка -след предплащане на цената за пощенските услуги отзаявителя към съответния орган. Цената за пощенската услуга се заплаща от административния/компетентния орган на лицензирания пощенски оператор при подаване на пратката. Служебната бележка се връчва/изпращана заявителя в срок до 7 календарни дни от датата на подаване на заявлението.
Случаи на отказОтказ за издаване на Служебна бележказа недостатъчност:
При липса на недостатъчност или непълнота на изискуемите документи и неотстраняването им в указания срок, директорът на РЗИ-Варна прави мотивиран отказ за издаване на Служебна бележка за недостатъчност, като уведомява писмено заявителя за това.
Отказът подлежи на обжалване по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
Прекратяване на действиетоОснования и ред за прекратяване действието на Служебната бележка за недостатъчност: издадената Служебна бележказа недостатъчност се прекратява при постъпило в РЗИ-Варна искане от специалиста или съответното лечебно заведение за специализирана извънболнична помощ. Прекратяването на издадена Служебна бележка за недостатъчност се извършва с писмена заповед на Директора на РЗИ-Варна, в която се посочва датата, от която се прекратява действието му.
Закон за лечебните заведения
Не се заплаща за услугатаЕлектронен адрес, на който се предоставя административна услуга:
http://www.rzi-varna.com/blanks.php
и на адрес:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi na uslugi/spetsializirani teritorialni administratsii/regionalna zdravna inspektsia/uslugi/