Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2 Предоставяне на достъп до обществена информация

      Предоставяне на достъп до информация, свързана с обществения живот в Република България и даваща възможност на гражданите да си съставят собствено мнение относно дейността на задължените по закона субекти.
  • На основание на:
    • Закон за достъп до обществена информация - чл. 24
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Областен управител
  • Срок за предоставяне:
    • 14 - дневен
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд Сливен
  • Ред, включително срокове за обжалване на действията на органа по предоставянето на услугата:
    • Срок за обжалване  14 дневен от получаване на решението на Областен управител, пред Административен съд Сливен.

  • Ограничения и условности:
    • Не се предоставя обществена информаци, когато: 1. исканата информация е класифицирана информация или друга защитена тайна в случаите, предвидени със закон, както и в случаите по чл. 13, ал. 2 от ЗДОИ; 2.достъпът засяга интересите на трето лице и то изрично е отказало предоставяне на исканата обществена информация, освен в случаите на надделяващ обществен интерес; 3. исканата обществена информация е предоставена на заявителя през предходните 6 месеца.

  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно обслужване, финанси и управление на собствеността"
Адрес: обл. Сливен, общ. Сливен, гр. Сливен, гр. Сливен, ул. "Димитър Добрович" № 3, п.к. 8800
Код за междуселищно избиране: 044
Телефон за връзка: (044)66-32-02
Факс: (044)61-66-99
Адрес на електронна поща: governments@regionsliven.com
Работно време: Стандартно работно време, от 09:00 до 17:30, Работното време на служителите в центъра за административно обслужване е от 09.00 ч. до 17.30 ч., като почивките се ползват по начин осигуряващ непрекъсваем режим на работа, с горепосочената продължителност. В случай, че в служебните помещения има потребители на административни услуги в края на обявеното работно време, работа на Административния център продължава до приключване на тяхното обслужване, но не по-късно от 19.30 ч.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане