Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаНеобходими документи: 1. Искане за издаване на удостоверение въз основа на регистъра на населението;
2. Документ за самоличност;
3. Нотариално заверено пълномощно (в случаите на искане от друго лице).
Удостоверява последният заявен постоянен адрес.Заявителят или изрично упълномощеното лице подава заявлението в Центъра за услуги и информация на граждани /гише № 1 и гише № 2/ или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски.
Изпълнение на услугатаСлужителят по гражданско състояние проверява самоличността на заявителя, приема и регистрира заявлението в електронната система за документооборот. Извършва проверка в ЕЛРК и изготвя исканото удостоверение.
При констатирани различия и неточности в данните се извършват допълнителни проверки и удостоверението се издава.
Изготвеното удостоверение се предоставя на заявителя.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща от заявителя при получаването
Закона за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението