Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 1660 Издаване на удостоверение за съответствие с основните изисквания, на които трябва да отговарят лечебните заведения за болнична помощ, центровете за психично здраве, центровете за кожно-венерически заболявания, комплексните онкологични центрове, домовете за медико-социални грижи, диализните центрове и тъканните банки.

      Регионалните здравни инспекции извършват проверки и издават удостоверение за съответствие относно спазване на изискванията на Закона за лечебните заведения, Наредбата за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения за болнична помощ и домовете за медико-социални грижи и на утвърдените медицински стандарти. В случай на установени несъответствия, регионалните здравни инспекции дават предписания и определят срок за отстраняването им, който не може да бъде по-дълъг от три месеца.
      Посочената услуга е част от процедурата за получаване на разрешение за осъществяване на лечебна дейност в горепосочените заведения, центрове и домове, която се предоставя от Министерство на здравеопазването.
  • На основание на:
    • Закон за лечебните заведения - чл. 47, ал. 4
    • Наредба № 49 от 18.10.2010 г. за основните изисквания, на които трябва да отговарят устройството, дейността и вътрешният ред на лечебните заведения за болнична помощ и домовете за медико-социални грижи - чл. 1
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Да
  • Орган по предоставянето на административната услуга:
    • Директор
  • Срок за предоставяне:
    • 27 дни
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • безсрочен, до промяна в обстоятелствата
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • ИАМН, МЗ
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • по реда и в сроковете, регламентирани с Административнопроцесуалния кодекс
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно-правно, финансово и стопанско обслужване"
Адрес: обл. София (столица), общ. Столична, гр. София, р-н Триадица, София, бул. "Акад. Иван Гешов" № 15, сграден комплекс "Център по хигиена", ет.III, кабинет №41, п.к. 1431
Код за междуселищно избиране: 02
Телефон за връзка: 02 995 12 62, стационарен телефон, съгласно националните тарифи на "БТК" ЕАД
Факс: (02)807 87 10
Адрес на електронна поща: ado@rzi-sfo.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, Обедна почивка 30 минути в часовете между 12:00 и 14:00 часа. Центъра за административно обслужване (ЦАО) е с непрекъсваем режим на работа от 08:30 до 17:00 часа.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане