Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2107 Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес

      Издаване на удостоверение за настоящ адрес след подаване на адресна карта за заявяване или за промяна на настоящ адрес
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 96; чл. 99
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) - чл. 23
    • Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 2
  • Срок за предоставяне:
    • Веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Електронен адрес, на който се предоставя услугата:
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "АПНИО"
Адрес: обл. Шумен, общ. Нови пазар, гр. Нови пазар, ул.Васил Левски 3, п.к. 9900
Код за междуселищно избиране: 0537
Телефон за връзка: 0537/23311
Факс: 0537/24010
Адрес на електронна поща: npazar@icon.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време от 08.00ч. до 17.00ч. с обедна почивка между 12.00ч. и 13.00ч. при петдневна работна седмица от понеделник до петък. Служителите, предоставящи административни услуги в Центъра за услуги и информация са с гъвкаво работно време от 8.00 часа до 17.30 часа.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане