Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2056 Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година

      Издаване на удостоверение за промени на постоянен адрес, регистриран след 2000 година
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24; чл. 106, ал. 1, т. 1; чл. 5, т. 3
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 24
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
  • Услугата се предоставя и като вътрешно-административна:
    • Не
  • Срок за предоставяне:
    • Веднага
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • няма нормативно определен срок
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Електронен адрес за предложения:
Център за административно обслужване и/или звена, които контактуват с потребителите и предоставят административно обслужване
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "АПНИО"
Адрес: обл. Шумен, общ. Нови пазар, гр. Нови пазар, ул.Васил Левски 3, п.к. 9900
Код за междуселищно избиране: 0537
Телефон за връзка: 0537/23311
Факс: 0537/24010
Адрес на електронна поща: npazar@icon.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време от 08.00ч. до 17.00ч. с обедна почивка между 12.00ч. и 13.00ч. при петдневна работна седмица от понеделник до петък. Служителите, предоставящи административни услуги в Центъра за услуги и информация са с гъвкаво работно време от 8.00 часа до 17.30 часа.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане