Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Административно обслужване"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Казанлък, гр. Казанлък, бул. Розова долина 6 - ЦАО, п.к. 6100
Код за междуселищно избиране: 0431
Телефон за връзка: 98248 стационарен, съгласно абонаментния план
Адрес на електронна поща: mayor@kazanlak.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:30, без прекъсване
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
ЗаявяванеІ- за общински и държавни терени:
1. Копие от протокола за спечелен търг или конкурс и договор за наем
2. Скица – копие от одобрената схема за поставяне
3. Проекти на преместваемия обект, дизайнерско решение, снимки, мостри, в зависимост от спецификата на обекта /задължително се представя конструктивен проект или конструктивно становище/
ІІ – за частни имоти
1. Скица с виза на имота
2. Проекти на преместваемия обект, дизайнерско решение, снимки, мостри, в зависимост от спецификата на обекта /задължително се представя конструктивен проект или конструктивно становище/
3. Документ за собственост на имота
4. Нотариално заверено съгласие, при повече от един собственик
За поставяне на реклами
1. Скица с виза на имота
2. Архитектурна – дизайнерски проект /снимка/, конструктивно становище, ел. проект /при светлинна реклама/
3. При поставяне на фасадата на сграда се представя съгласие от собственика на сградата /при поставяне на фасадата/ или договор за наем. При поставяне на сгради етажна собственост се представя изрично писмено съгласие на етажните собственици или писмен договор за наем.
Ниво на осигуреност
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 50 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По електронен път