Информация за предоставяне на услуга

 
  • Услуга:
    • 2016 Издаване на удостоверение за наследници

      Издаване на удостоверение за наследници
  • На основание на:
    • Закон за гражданската регистрация - чл. 24, ал. 1; чл. 106, ал. 1, т. 1, във връзка с; чл. 5, т. 2
    • Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 1
    • Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението (Издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството и министъра на правосъдието, обн., ДВ, бр. 37 от 15.05.2012 г.) - чл. 9; чл. 10; чл. 11; чл. 12
  • Срок за предоставяне:
    • Обикновена - 7 дни; Бърза - 3 дни; Експресна - 1 ден
  • Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
    • 6 месеца
  • Орган, осъществяващ контрол върху дейността на органа по предоставянето на услугата:
    • Областен управител
  • Орган, пред който се обжалва индивидуален административен акт:
    • Административен съд
  • Електронен адрес за предложения:
Административни звена
Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "АПНИО"
Адрес: обл. Шумен, общ. Нови пазар, гр. Нови пазар, ул.Васил Левски 3, п.к. 9900
Код за междуселищно избиране: 0537
Телефон за връзка: 0537/23311
Факс: 0537/24010
Адрес на електронна поща: npazar@icon.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Работно време от 08.00ч. до 17.00ч. с обедна почивка между 12.00ч. и 13.00ч. при петдневна работна седмица от понеделник до петък. Служителите, предоставящи административни услуги в Центъра за услуги и информация са с гъвкаво работно време от 8.00 часа до 17.30 часа.
Изисквания, процедури, инструкции Образци Нормативна уредба Заплащане