Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Гражданска регистрация и административно обслужване"
Адрес: обл. Благоевград, общ. Гърмен, с. Гърмен, "Първа" №35, п.к. 2960
Код за междуселищно избиране: 07523
Телефон за връзка: 0882 966 770, 20-40, в. 107
Факс: 31-79
Адрес на електронна поща: oba_garmen@abv.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, от понеделник до петък от 08.00 ч. до 17.00 ч. с обедна почивка от 12.00 ч. до 13.00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на Адресна картаПодаване на Адресна карта от НА по образец.
Необходими документи:
1. Документ за самоличност и/или пълномощно.
2. Документи по чл. 92, ал. 3 от ЗГР:
-Декларация по чл. 92, ал. 3 от Закона за гражданската регистрация от собственика на жилището
-Декларация по чл. 92, ал. 6 от Закона за гражданската регистрация от лице във фактическо съжителство
При отсъствие на собственика- нотариално заверен подпис на декларацията
3. Заповед от ДСП за настаняване в приемно семейство/при необходимост/.
4. Съдебно решение за определяне постоянния адрес /ако се изисква/.
Изготвяне на удостоверениетоПреглед на документите за регистрация и изготвяне на удостоверението
Предаване на удостоверениетоПредаване на удостоверението на заявителя
Закон за гражданската регистрация
Закон за местните данъци и такси
Наредба № РД-02-20-6 от 24 април 2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Банкова сметка и код за вид плащане:
БАНКА ДСК ЕАД
IBAN:BG70STSA93008490012100
BIC: STSABGSF
КОД ЗА ВИД ПЛАЩАНЕ: 44 80 07-Такси за административни услуги
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път