Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68755
Адрес на електронна поща: yordanova.s@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл. Свобода, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68711
Адрес на електронна поща: obshtina@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Строителство, архитектура и инфраструктура"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 68692
Адрес на електронна поща: krumova.d@targovishte.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодаване на заявление и изискуеми документи:
1. Документ за собственост
2. Разрешение за строеж /набаявя се служебно/
3. Промени в проект – по 3 /три/ копия от всички части на проекта
· част „Архитектурна”
· част „Конструктивна”
· част „Водоснабдяване и канализация”
· част „Електрическа”
· част „Отопление и вентилация” /ОВ/
· част „Енергийна ефективност” /ЕЕ/ и Доклад
· част „Геодезия”
· част „Паркоустрояване и благоустрояване”
· част „Технология”
· част „Пожарна безопасност”
· част „План за безопасност и здраве”
· част „Организация и безопасност на движението”
· част „План за управление на строителните отпадъци”
· част „Пътна”
· част „Геоложки доклад”
· Част „Газификация”
· Част „Проектно - сметна документация”
4. Решение по оценката на въздействието върху околната среда /ОВОС/, или Становище – при необходимост
5. Оценка за съответствие на частите на проекта със съществените изисквания към строежите или решение на Общинския експертен съвет по устройство на територията /ОЕСУТ/
6. Договори за присъединяване с експлоатационните дружества
7. За обекти по чл. 38, ал. 4 – решение на общото събрание на собствениците и писмено нотариално заверено съгласие на всички собственици на жилища непосредствени съседи на обекта
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация или електронен подпис /КЕП/.
Профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Заплащане на административна таксазаплащането на административната такса се извършва на каси в ЦАО в брой или чрез ПОС терминал или чрез банка
Изпълнение на услугатаНасочване на приетите документи към н-к отдел „Строителство и Архитектура”; Проучване на молбата и приложените документиж- проекти; При невъзможност за извършване на услугата се прави мотивиран отказ; Съгласуват се одобряват направените промени; Предаване на готовите документи на длъжностното лице от ЦАО за регистрация в ИС; Регистрация на в ИС; Получаване на готовия документ от заявителя
За услугата се заплаща такса30% от първоначалната стойност за одобряване, но не по-малко от 150 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път