Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68755
Адрес на електронна поща: yordanova.s@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл. Свобода, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68711
Адрес на електронна поща: obshtina@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "ТСУ"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 68663
Адрес на електронна поща: kieremidchieva.t@targovishte.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодаване на заявление и изискуеми документи:
1. Документ за собственост
2. Актуална скица на имота /за имоти извън регулация/.
3. За крайпътни обекти – становище на КАТ и Областно пътно управление
4. Становища от експлоатационните дружества за свързване с елементи на техническата инфраструктура
Проверка на изискуемите документи; регистрация на услугата в ИС
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация или електронен подпис /КЕП/.
Профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Заплащане на административна таксазаплащането на административната такса се извършва на каси в ЦАО в брой или чрез ПОС терминал или чрез банка
Изпълнение на услугатаПроучване на молбата и приложените документи - Проверка на собственост, за идентичност на имота, на приложените документи (становища); При невъзможност за извършване на услугата се прави мотивиран отказ; Отказа се подписва от кмета, след съгласуване с гл.архитект; Предава заявлението на чертожник за изчертаване на скицата; Изчертаване на скицата; Проверка графичната и текстовата част на скицата; Подготовка на разрешение за изработване на ПУП; Съгласуване на разрешение; Подписване на разрешение; Вписване на разрешение в регистъра по чл.5, ал.5 от ЗУТ; Предаване на вписаното разрешение на нач.отдел ТСУ; Вписване на разрешение в скицата и предаване на гл.архитект за подпис; Подписване на виза за изработване на ПУП; ; Предаване на готовите документи на длъжностното лице от ЦАО за регистрация в ИС; Регистрация в ИС; Получаване на готовия документ от заявителя.
За услугата се заплаща такса- 35.00 лв. на имот в населено място, за което няма изработена специализирана карта,
при повече от един имот – по 10.00 лв., но не повече от 60 лв.
45.00 лв. на имот в населено място, за което има изработена специализирана карта
при повече от един имот – по 10.00 лв. за всеки следващ имот, но не повече от 60 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път