Процедура по предоставяне на административната услуга, изисквания и необходими документи
I. Заявяване на услугата
· По пощата на адрес: 8600 гр. Ямбол, ул. "Жорж Папазов" № 18, чрез лицензиран пощенски оператор;
· „На ръка” в Центъра за административно обслужване в ОА Ямбол /партерен етаж/;
· Чрез Системата за сигурно електронно връчване - https://edelivery.egov.bg/ - изисква се КЕП и профил в Системата;
· На електронна поща: region@yambol.government.bg;
· чрез Системата за електронен обмен на съобщения /за държавни инстиуции и ведомства/;
· чрез Портал на електронното управление:
https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/oblastni+administratsii/unificirani+uslugi/1968
· устно, за което се попълва протокол от длъжностно лице, пред което е заявена услугата.
Интернет адрес, на който се намира формулярът за заявяване на услугата - https://yambol.government.bg/?page_id=340;
https://iisda.government.bg/adm_services/services/service_provision/19440
Ниво на осигуреност – ниско; Вид на услугата-първична
Средство за идентификация - ПИК издаден от НОИ, ПИК издаван от НАП, УКД издаван от НЗОК, КЕП.
II. Необходими документи:
1. Заявление до областния управител;
2. Документи, съгласно чл. 144, ал. 1, т. 1-6 и ал. 5 от ЗУТ;
3. Виза за проучване и проектиране по чл. 140 от ЗУТ;
4. Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;
5. Документ за строителна стойност на обекта;
6. Документ за платена такса, освен ако плащането не е направено по електронен път.
- Отбелязване със знак х, когато плащането е извършено по електронен път.
III. Процедура по предоставяне на услугата
Заявлението с приложените документи се входират в центъра за административно обслужване на ОА Ямбол.
Резолира се от областен управител към директор на дирекция АКРРДС, който от своя страна разпределя преписката за работа към съответния служител.
При нередовност на документите по преписката, заявителят се уведомява за тяхното отстраняване. Срокът за предоставяне на услугата започва да тече от датата на отстраняването на нередовностите по преписката.
Експерт от дирекция АКРРДС, след проверка за редовност на документите, подпечатва всички части на проекта с „Одобрявам“. Проектът се представя на областния управител за подпис. Отказ да се одобри инвестиционен проект се дава с мотивирана заповед на областния управител, която се съобщава на възложителя по реда на Административнопроцесуалния кодекс.
IV. Резултатът от изпълнението на услугата – одобрен инвестиционен проект – заснемане на извършен строеж, се предоставя на заявителя с придружително писмо. Документът се получава по начин, изрично посочен в заявлението от потребителя на услугата.
Възможните начини за получаване на резултата от услугата са:
-по пощата, на посочен от адресата адрес;
-на ръка в Център за административно обслужване;
-чрез лицензиран пощенски оператор за сметка на получателя;
-по електронен път, на посочен от заявителя електронен адрес;
-чрез Системата за сигурно електронно връчване;
-чрез Система за електронен обмен на съобщения /за държавни институции и ведомства/.