Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел "Местни данъци и такси"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68755
Адрес на електронна поща: yordanova.s@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Административно и техническо обслужване"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл. Свобода, п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: (0601)68711
Адрес на електронна поща: obshtina@targovishte.bg
Работно време: Гъвкаво работно време, от 08:00 до 17:30, гъвкаво работно време. 30 мин почивка. взаимозаменяемост на служителите
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Отдел "Общинска собственост"
Адрес: обл. Търговище, общ. Търговище, гр. Търговище, пл."Свобода", п.к. 7700
Код за междуселищно избиране: 0601
Телефон за връзка: 68602
Адрес на електронна поща: nadkova.k@targovishte.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, С обедна почивка от 12:00 ч. до 13:00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Подаване на заявлениеПодаване на заявление и изискуеми документи:
Заявление за категоризиране на място за настаняване
Справка по образец за професионалната и езиковата квалификация на персонала в обекта
Формуляр по образец за определяне на категорията
Копия от документи, удостоверяващи, че лицето има право по силата на друг закон да извършва стопанска дейност
Декларация, че лицето не е в ликвидация - за лицата, които не са търговци
Копия на документите, удостоверяващи образованието или професионалната квалификация, стаж в туризма и езиковата квалификация на управителя на туристическия обект, съгласно изискванията на наредбата по чл. 121, ал. 5
Копия на документите за собственост на обекта или копие от договора за наем или от друг договор, от който е видно, че са налице условия лицето да извършва съответната туристическа дейност в обекта
Документ, удостоверяващ въвеждането на обекта в експлоатация, или друг документ, удостоверяващ законността на обекта, при спазване изискванията на Закона за устройство на територията
Изрично пълномощно в оригинал, когато заявлението се подава от пълномощник
Документ за платена такса за разглеждане на документи за категоризиране съгласно тарифата по чл. 69, ал. 3 от ЗТ;
Заявяването на електронна административна услуга се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги
За да заявите тази електронна услуга е необходимо да притежавате валидно средство за идентификация:
ПИК на НАП, ПИК на НОИ, УКД на НЗОК, за което е въведена допълнителна еднократна парола (втори фактор) за автентикация
електронен подпис /КЕП/
профили в системите на еФорми, еВръчване и еПлащане.
Заплащане на таксаЗаплащане:
· На гише в Центъра за административно обслужване в брой;
· На гише в Центъра за административно обслужване с банкова карта;
· Заплащането на заявена електронна административна услуга се извършва чрез Портал за електронни плащания чрез ePay
· По банков път по сметка на Община Търговище, както следва:
Обединена Българска банка
BIC UBBSBGSF
IBAN BG60UBBS80028413869000
Такси за технически услуги съгласно Приложение 4 към Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги и права на територията на община Търговище
44 80 01
Такси за административни услуги съгласно Приложение 5 към Наредба за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги и права на територията на община Търговище
44 80 07
Изпълнение на услугатасвикване на комисия, определена със заповед на кмета. Комисията провежда заседание и изготвя протокол за даване на съгласие за категоризация на обекта или мотивиран отказ. Издаване на временно удостоверение за категоризация на обект със срок на действие 2 месеца. Комисията извършва проверка на обекта за категоризиране и изготвя констативен протокол; Подписване на протокола от членовете на комисията; Изготвяне на заповед за категоризиране на обект и категорийни символи. Подаване на данните към фирма за изготвяне на категорийни символи – удостоверение, табела, рамка за удостоверението; Изработване на категорийните символи от фирмата и до Общината; Уведомяване на заявителя и предаване на готовите категорийни символи срещу подпис.
Получаване на готовия документ:
· в Центъра за административно обслужване на Община Търговище
· чрез лицензиран пощенски оператор;
За услугата се заплаща таксатаксата е съгласно чл.2, ал.1 от Тарифа за таксите, които се събират по Закона за туризма за категоризиране на туристическите обекти таксите са следните:
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път