Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
Заявяване на услугатаИскането, заедно с приложените документи, се приема от служителя по гражданско състояние в Центъра за услуги и информация на гражданите, гише № 1, гише № 2 или в изнесен център за услуги и информация на гражданите в с. Василовци, с. Дондуково, с. Крива бара и с. Смирненски.
Необходими документи:
Преписка от съдебен изпълнител
Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник
Изпълнение на услугатаЗаявлението се насочва към служителя "ГРАО", който извършва проверка в локална и национална база данни и в регистрите по гражданско състояние съхранявани в общинския архив.
Място за подаване и получаване на документа: ЦУИГ или чрез лицензиран пощенски оператор, като цената се заплаща по банков път от заявителя.
Граждански процесуален кодекс
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Таксата се отнася само за частните съдебни изпълнители.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път