Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
1-ви етап: Устно заявяване на услугатаУстно заявяване на услугата и установяване на особеностите при конкретната ситуация.
Заявители по настоящата услуга могат да бъдат лицата, за които се отнасят съставените актове или изрично упълномощени от тях други лица.
Необходими документи:
- документ за самоличност;
- нотариално заверено пълномощно в случай,че заявителя се представлява от друго лице.
2-ри етап: Извършване на услугатаЕксперт извършва проверка на подадените документи.
Услугата се таксува и заплаща на касата на отдел „МДТ”.
Следва проверка в информационната система за наличните данни за заявителя, след което, в рамките на сроковете за извършване на услугата се изготвя исканият документ.
Вътрешният ход продължава с полагане на специалния печат за заверки (правоъгълен печат) и подписване от Кмет на общината и/или Секретар на община, притежаващ спесимен за заверка.
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 10 лв.Таксата е фиксирана - 10 лева на документ
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път