Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за собственост
2. Изготвен и одобрен инвестиционен проект за отделянето на прехвърляната реално определените части, доказващ възможността същите да бъдат обособени, като самостоятелни обекти.
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация - Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в данъчна служба, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Мъглиж. След разглеждане на представените документи и съгласно съгласувани и одобрени инвестиционни проекти на обособените дялове или части за доброволна делба на съсобствена сграда, жилища или друг обект, както и правни сделки за прехвърляне на реално определени части от тях, се издава удостоверение за извършване на доброволна делба.
Удостоверението за извършване на доброволна делба се получава от заявителя в ЦАО.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 40 лв.За услугата се заплаща фиксирана такса от 40.00 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта