Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Инвестиции и Устройство на Територията"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за собственост
2. Изготвен и одобрен инвестиционен проект за отделянето на прехвърляната реално определените части, доказващ възможността същите да бъдат обособени, като самостоятелни обекти.
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация - Мъглиж.
Заявлението се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в данъчна служба, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Мъглиж. След разглеждане на представените документи и съгласно съгласувани и одобрени инвестиционни проекти на обособените дялове или части за доброволна делба на съсобствена сграда, жилища или друг обект, както и правни сделки за прехвърляне на реално определени части от тях, се издава удостоверение за извършване на доброволна делба.
Удостоверението за извършване на доброволна делба се получава от заявителя в ЦАО.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 20 лв.Удостоверение по чл.202 от ЗУТ - 20 лв.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:По банков път
По електронен път
На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта