Адрес: Община Мъглиж, гр. Мъглиж 6180, пл.„Трети Март” №32, в сградата на Община Мъглиж.
Работно време: От 8:30 до 17:00ч. без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите: 04321 / 33 26
Служба ТСУ: 04321 / 33 08
*Посочените телефони са стационарни без добавена стойност, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
В Центъра за административно обслужване е осигурен достъп за хора с увреждания.
Подава се заявление по образец.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2024
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: delovodstvo@maglizh.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Мъглиж: 6180, гр. Мъглиж, пл. "Трети март" №32.
5. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на гише в Центъра за административно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в Центъра за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:
Заинтересованото лице или упълномощен от него с нотариално заверено пълномощно представител.
Необходими документи:
1. Заявление по образец
2. Документ за собственост
3. Оценка на съответствието, изготвена от лице по чл. 142, ал.6 от ЗУТ или искане за разглеждане от общинския експертен съвет в случаите по чл. 143, ал.3 от ЗУТ – за обектите първа и втора категория задължително с комплексен доклад, а за обектите от по-ниска категория – по желание на възложителя, окомплектована с необходимите лицензи и удостоверения за правоспособност
4. Положително становище на органите по пожарна безопасност за строежите от първа, втора и трета категория
5. Доказателства за строежа (разрешение за строеж, протокол за линия и ниво
Резултат от услугата и получаване:
В посочения срок, след приемане на заявлението заедно с приложените документи се проверяват от длъжностното лице. При редовни документи се издава Одобряване на проект-заснемане на извършен разрешен строеж, когато одобрените инвестиционни проекти са изгубени.
Резултатът от услугата може да получите по един от следните, посочени при заявяването, начини:
1. Лично от Центъра за административно обслужване;
2. Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
3. По електронен път, на посочен в заявлението адрес на електронна поща ила в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/wcm/connect/c1c3cce9-a119-493c-b9ae-dd6c84aaa946/202401ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=oxHvrtO
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.