Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция „Инвестиции, Устройство на територията, Хуманитарни дейности, Евроинтеграция и Общинска собственост”
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Адрес на електронна поща: obshtina@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документиНеобходими документи съгл.ЗУТ
Процедура по предоставяне на административната услугаЗаявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в ЦАО към общинска администрация - Мъглиж и се регистрира в електронната система за документооборот, като заявителят заплаща дължимата такса в зависимост от вида на услугата в данъчна служба, след което специалиста в ЦАО насочва преписката към Главния архитект на Община Мъглиж. След разглеждане на представените документи, идейните инвестиционни проекти се съгласуват. Съгласуваните идейни инвестиционни проекти се получават от заявителя в Дирекция „ИУТХДЕОС”.
Закон за устройство на територията
За услугата се заплаща таксаДължимите такси за съгласуване на идейни инвестиционни проекти е в размер на 50%. Таксата се определя от Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж чл.28, т.22.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По банков път
По електронен път