Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Устойчиво Развитие, Хуманитарни Дейности, Евроинтеграция и Общинска Собственост"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. Документ за самоличност
2. Заявление по образец.( Подава се от собственик или законен негов представител или упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно)
3. Документ за собственост
4. Удостоверение за наследници - при необходимост
5. Други документи при необходимост
Процедура по предоставяне на административната услуга:Заявлението, заедно с приложените документи, се приема от специалист в служба ЦИУГ в Общинска администрация -Мъглиж. Искането се регистрира в електронната система за документооборот, след което специалистът в ЦИУГ насочва преписката към кмета за разглеждане, кметът насочва преписката към Директор УРХДЕИОС, а той към експерт от Дирекция УРХДЕИОС. След разглеждане на документите от експерта, се подготвя справката.
За услугата се заплаща таксаЗа услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от броя на заверените копия- 3 лв. на страница.
Таксата се определя от ЗМДТ - чл.115 и Наредбата за определянето на местните такси и цени на услуги на територията на Община Мъглиж.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
На гише в административно звено за обслужване с банкова карта
По електронен път