Адрес: Община Мъглиж, гр. Мъглиж 6180, пл.„Трети Март” №32, в сградата на Община Мъглиж.
Работно време: От 8:30 до 17:00ч. без прекъсване oт понеделник до петък
Електронен адрес за комуникация с потребителите: delovodstvo@maglizh.bg
Електронен адрес на отдел Общинска собственост: obshtinska_sobstvenost@maglizh.bg
Телефони за комуникация с потребителите: 04321 / 33 26
Отдел Общинска собственост: 04321 / 33 19
*Посочените телефони са стационарни без добавена стойност, входящите обаждания се отчитат според Тарифата на абоната.
В Центъра за административно обслужване е осигурен достъп за хора с увреждания.
Подава се заявление по образец.
Образец на заявлението може да намерите по-долу в раздел "Образци".
Заявление може да подадете по един от следните начини:
1. На място в Центъра за административно обслужване.
2. Чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“
Услугата може да заявите и по електронен път чрез Единен портал за електронни административни услуги на Министерство на „Електронното управление“ на адрес: https://egov.bg/wps/portal/egov/dostavchitsi+na+uslugi/obshtinski+administratsii/unificirani+uslugi/2021
За целите на електронното заявяване е необходимо да притежавате квалифициран електронен подпис и да сте регистриран/а в Системата за сигурно електронно връчване. Освен с квалифициран електронен подпис, регистрация в ССЕВ е възможна и с Персонален идентификационен код(ПИК) на НАП или на НОИ на адрес: https://edelivery.egov.bg/
3. Със заявление по електронна поща
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и на електронна поща: delovodstvo@maglizh.bg
Заявлението следва да е подписано с квалифициран електронен подпис на заявителя.
4. Със заявление по пощата
Попълненото и подписано заявление(по образец!), ведно с изискуемите към него приложения, може да подадете и по пощата/чрез куриер на адреса на Община Мъглиж: 6180, гр. Мъглиж, пл. "Трети март" №32.
5. Устно, на гише в Центъра за административно обслужване
Услугата може да заявите и устно, на гише в Центъра за административно обслужване. Исканията, внесени устно, се отразяват от служител в Центъра за административно обслужване в протокол, съгласно образец за устно заявяване на административна услуга, който се подписва от него и от заявителя. Прилагат се съответните изискуеми документи и се описват в протокола.
Допустим заявител:
Заинтересованото лице или упълномощен от него с нотариално заверено пълномощно представител.
Необходими документи:
1. Заявление по образец;
2. Документ за самоличност (за справка);
3. Нотариално заверено пълномощно – в случай, че услугата се заявява от упълномощено лице
4. Документ за собственост или за документ за учредено или признато право на строеж или документ на сграда;
5. Удостоверение за наследници - при необходимост
6. Актуални скици на имота по действащия регулационен план и от СГКК, когато за съответния имот има одобрена кадастрална карта.
7. Удостоверение за актуално състояние (за юридическите лица).
8. Други документи - при необходимост
Резултат от услугата и получаване:
В посочения срок, след приемане на заявлението заедно с приложените документи се проверяват от длъжностното лице. При редовни документи се издава Удостоверение за наличие или липса на претенции за възстановяване на собствеността върху недвижими имоти.
Резултатът от услугата може да получите по един от следните, посочени при заявяването, начини:
1. Лично от Центъра за административно обслужване;
2. Чрез пощенска/куриерска пратка (за сметка на заявителя);
3. По електронен път, на посочен в заявлението адрес на електронна поща ила в профила Ви в Системата за сигурно електронно връчване.
Информация за предоставяне на услугата по електронен път:
а) Ниво 3. Двустранна комуникация - заявяване и получаване на услуги изцяло по електронен път, включително електронно подаване на данни и документи, електронна обработка на формуляри и електронна персонална идентификация на потребителите.
б) интернет адрес, на който се намира формулярът за нейното заявяване: https://egov.bg/wps/wcm/connect/2057c480-5937-4638-b209-de88a5a80b90/202101ZVLNv01.pdf?MOD=AJPERES&CVID=oxDLqAB
в) интернет адрес за служебно заявяване: не приложимо;
г) вид на услугата (първична или комплексна): първична;
д) средства за електронна идентификация при заявяване, заплащане и получаване на електронната услуга: квалифициран електронен подпис(КЕП).
e) ниво на осигуреност на средството за електронна идентификация: високо.