Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
1-ви етап: Заявяване на услугатаНеобходими документи:
Искане за издаване на данъчна оценка - по образец;
Документ за собственост;
Удостоверение за характеристика на имота от ОСЗ, ако имотът е извън регулация;
Удостоверение за наследници, ако е необходимо.
В конкретни случаи служителят на общинска администрация може да изисква и други документи, имащи значение за извършването на услугата.
2-ри етап: Издаване на удостоверениетоСлужителят извършва необходимите справки и издава исканото удостоверение.
3-ти етап: Получаване на удостоверението 1. На гише;
- Получаването на заявената по електронен път административна услуга, чрез Портала за електронни административни услуги, може да се получи по заявен от ФЛ или ЮЛ начин, различен от получаването й на гише;
- Чрез лицензиран пощенски оператор или с куриер с наложен платеж, ако предварително е заявено.
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 20 лв.
За експресна услуга 25 лв.
За издаване на удостоверение за данъчна оценка в рамките на работния ден таксата е 25 лева на имот.
Обикновенната услуга се извършва в срок до 7 дни и таксата е 20 лева на имот.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път