Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
1-ви етап: Заявяване на усугата
- Искане за издаване на удостоверение за данъчна оценка /по образец/;
- Документ за собственост;
- Декларация по чл.14 ЗМДТ;
- Документ за самоличност;
- Пълномощно, ако искането се подава от трето лице.
2-ри етап: Издаване на удостоверениетоНа 2-ри етап служителят извършва следните действия:
Проверка за необходими приложени документ;
Проверка в програмен продукт за подадена декларация за имота;
Проверка за непогасени публични задължения за имот;
Входиране на искането;
Заплащане на такса;
Въвеждане на необходими данни в програмен продукт /корекция на вече подадени данни при необходимост/;
Разпечатване и изходиране на удостоверението.
3-ти етап: Получаване на удостоверениетоВръчване на удостоверението на собственик/пълномощник/ на гише или по пощата.
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:За обикновена услуга 5 лв.
За експресна услуга 10 лв.
Таксата е фиксирана:
за 1 работен ден - 10 лева на имот;
за 7 дни - 5 лева на имот.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път