Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. искане по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3. нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
4. документ, от който да е видно, че имената са на едно и също лице – при необходимост.
Подаване на исканеВ регистърите за население са се записвали всички жители на общината, които имат постоянно местожителство в нея. Воденето на регистрите за населението /известни още като семейни регистри/ се възлага на градските и общински кметове. Вписаните в домакинските преброителни карти сведения се пренасят на специални домакински листове, които остават в общинските управления за завеждане новите регистри. Тези регистри са се водили до въвеждане на Единната система по гражданска регистрация през 1977г., когато лицата са получили ЕГН.
Системата ЕСГРАОН е създадена през 1977 година с анкетиране на всички български граждани и чужди граждани с постоянно пребиваване в страната. За всяко лице е съставен Личен Регистрационен Картон (ЛРК), който се съхранява в населеното място по постоянен адрес на лицето. Картотечните регистри за населението се състоят от ЛРК на лицата и се поддържат във всички общини и кметства в страната.
В регистрите на населението се вписват:
1. всички български граждани;
2. чужденците, които са: получили разрешение за дългосрочно или постоянно пребиваване в Република България; получили статут на бежанец или хуманитарен статут или на които е предоставено убежище в Република България.
Личният регистрационен картон се съставя и съхранява в общината или в кметството, в които е постоянният адрес на лицето. Регистърът на населението в общината и кметството се състои от личен регистрационен картон на лицата, имащи или имали постоянен адрес в тази община.
Производството по издаване на заверен препис или копие от личен регистрационен картон или страница от семейния регистър на населението започва с подаване на искане по образец лично от лицето, за което се отнася или чрез изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице.
Издаване на заверен препис или копиеСлед приемане на искането, длъжностното лице извършва справка в съответните регистри и предоставя заверен препис или копие на заявителя. Издава се въз основа на регистъра на населението по постоянния адрес на лицето.
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 6 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път