Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно Обслужване, Бюджет и Финанси"
Адрес: обл. Стара Загора, общ. Мъглиж, гр. Мъглиж, гр. Мъглиж, Площад "3 март" 32, п.к. 6180
Код за междуселищно избиране: 04321
Телефон за връзка: (04321)21-02, 33-01
Факс: (04321)22-55
Адрес на електронна поща: aobf@maglizh.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:30 до 17:00, обедна почивка от 12,30 ч. до 13,00 ч.
В звеното е осигурен достъп за хора с увреждания
Необходими документи1. искане по образец
2. документ за самоличност (за справка)
3. нотариално заверено пълномощно – в случаите на упълномощаване
4. документ, от който да е видно, че имената са на едно и също лице – при необходимост.
Начини на заявяване на услугатаПодаване на искане
Преди въвеждането на Единната система по гражданска регистрация през 1977г., когато лицата са получили ЕГН, са се водили регистрите за население в които са се записвали всички жители на общината, воденето на регистрите за населението /известни още като семейни регистри/ се възлага на градските и общински кметове.
В регистрите за населението се записват поименно, с трите им имена, без съкращение /кръщелно име, презиме и фамилно име или прякор/, всички лица, без разлика на пол, възраст, народност и поданство, които имат постоянно местожителство в населеното място. Омъжените жени се записват с името на съпруга си, а разведените по бащино.Постоянно местожителство на едно лице е онова населено място, където то живее уседнало и изкарва прехраната си.
Издаване на препис Издаване на препис
Производството по издаване на препис от семеен регистър, воден до 1978 г. започва с подаване на искане по образец лично от лицето, за което се отнася или чрез изрично упълномощено с нотариално заверено пълномощно лице.След приемане на искането, длъжностното лице извършва справка в съответните регистри и предоставя преписа на заявителя.
Заверен препис се издава въз основа на регистъра на населението по последен постоянен адрес на лицето, за което се отнася.
За услугата се заплаща фиксирана цена на стойност 6 лв.Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път