Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Адрес: обл. Смолян, общ. Баните, с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Код за междуселищно избиране: 03025
Телефон за връзка: (03025)22 20
Адрес на електронна поща: banite@banite.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Заявяване на услугата:Административната услуга се предоставя от:
Отдел „Европейски програми и проекти, икономически и хуманитарни дейности и услуги”
Прием на документи и информация за услугата:В Центъра за административно обслужване; с. Баните, ул."Стефан Стамболов" №3, п.к. 4940
Ел. поща: banite@banite.egov.bg
Тел.за връзка: 03025/22-20;
Работно време: от 08:00 до 17:00 , Почивка от 12:00 до 13:00 часа
Необходими документи за предоставяне на услугата:1. Заявление по образец за издаване на карта за безплатно паркиране на МПС. За деца с определен вид/степен на увреждане 50% /петдесет/ и над 50 % (петдесет процента), заявлението се подава от законния им представител превозващо хора с увреждания.
2. Актуална цветна снимка – 1 (един) брой;
3. Копие от решение на ТЕЛК/НЕЛК за определяне на трайно намалената работоспособност или вид и степен на увреждане, придружено от оригинал, който се сверява при подаване на документите и се връща;
4. Копие от нотариално заверено пълномощно, когато искането не се подава от лицето с увреждания, придружено от оригинал, който се сверява при подаване на документи и се връща;
Процедура по предоставяне на услугата:
- Проверка (преглед) на попълненото искане и приложените документи
- Регистриране на искането и предоставяне на клиента входящ номер
- Изготвяне на карта за безплатно паркиране на МПС за хора с увреждания
- Получаване на картата.
Услугата по електронен път може да заявите:през Единния портал за достъп до електронни административни услуги
Вход в Моето пространство (eGov.bg).
Автентикация с възможност за избор на вид средство за електронна идентификация - Квалифициран електронен подпис (КЕП) или мобилен електронен подпис.
Изберете електронна административна услуга от Каталога на услугите.
Натиснете бутон Заяви услуга.
След избор на услуга се извършва автоматична проверка за наличен профил на потребителя в Системата за сигурно електронно връчване (edelivery.egov.bg).
Средства за електронна идентификация:
* Ниво на осигуреност - високо;
* Средство за идентификация - КЕП;
Преди да започнете електронно заявяване:
Необходимо е да инсталирате на вашия компютър Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП).
Необходимо е да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/).
Начини на получаване на издадения индивидуален административен акт:Лично или чрез упълномощено лице в Центъра за административно обслужване.
Закон за движението по пътищата