Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
							Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от  08:00 до  17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
 						 
						
						1-ви етап: Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Искане за издаване на документ;
 
- Документ за самоличност;
 
- Пълномощно, ако искането се подава от трето лице;
 
- Експертно решение на ТЕЛК, ако собственикът е инвалид.
 
 
 2-ри етап: Издаване на удостоверениетоСлед като установи, че за конкретното МПС няма непогасени задължения служителят  издава удостоверението.
 3-ти етап: Получаване на удостоверението    Начини за получаване на удостоверението:
    1. На гише в отдел "Местни данъци и такси". Тук се получават и заявените услуги, чрез Портала за електронни администртивни услуги, подписани с универсален електронен подпис;
     2. Получаването на заявената по електронен път административна услуга, може да се  получи по избран от ФЛ или ЮЛ начин, различен от получаването й на гише;
     3. Чрез лицензиран пощенски оператор или при заявено искане – с куриер с наложен платеж. 
 
						 
						
					    	
																	
											
											Закон за местните данъци и такси											
										 
																	 
					    
						
							За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5.00 лв. / 2.56 €Таксата е фиксирана - 5 лева.
 Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път