Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
1-ви етап: Заявяване на услугатаНеобходими документи:
- Искане за издаване на документ;
- Документ за самоличност;
- Пълномощно, ако искането се подава от трето лице;
- Експертно решение на ТЕЛК, ако собственикът е инвалид.
2-ри етап: Издаване на удостоверениетоСлед като установи, че за конкретното МПС няма непогасени задължения служителят издава удостоверението.
3-ти етап: Получаване на удостоверението Начини за получаване на удостоверението:
1. На гише в отдел "Местни данъци и такси". Тук се получават и заявените услуги, чрез Портала за електронни администртивни услуги, подписани с универсален електронен подпис;
2. Получаването на заявената по електронен път административна услуга, може да се получи по избран от ФЛ или ЮЛ начин, различен от получаването й на гише;
3. Чрез лицензиран пощенски оператор или при заявено искане – с куриер с наложен платеж.
Закон за местните данъци и такси
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 5 лв.Таксата е фиксирана - 5 лева.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път