Административни звена, в които се подават документите и се получава информация за хода на преписката:
Дирекция "Административно информационно обслужване и Финансово-стопанска дейност"
Адрес: обл. Монтана, общ. Брусарци, гр. Брусарци, ул. "Георги Димитров" № 85, п.к. 3680
Код за междуселищно избиране: 09783
Телефон за връзка: (09783)22-11
Адрес на електронна поща: fsd@brusartsi.egov.bg
Работно време: Стандартно работно време, от 08:00 до 17:00, Обедна почивка 12:00 часа до 13:00 часа
1-ви етап: Заявяване на услугатаНеобходими документи:
Искане за издаване на документ;
Удостоверение за наследници;
Документ за самоличност;
Пълномощно, ако искането е подадено от трето лице.
2-ри етап: Издаване на удостоверениетоСумите по сметки на починали лица се изплащат на техните наследници след представяне на удостоверение от общината, че са посочени в декларацията за облагане с данък върху наследствата и данъкът е платен. Когато данъкът не е платен, той се удържа и се превежда по сметката на съответната община в едномесечен срок от представянето на документ за размера на дължимия данък, а на наследниците се изплащат суми до размера на остатъка по сметката на наследодателя.
з-ти етап: Получаване на удостоверениетоУдостоверението се получава лично или чрез пълномощник в отдел"Местни данъци и такси".
За услугата се заплаща фиксирана такса на стойност 15 лв.Таксата е фиксирана - 5 лева.
Услугата може да бъде заплатена по един от следните начини:На гише в административно звено за обслужване в брой
По банков път